Zoek op prijs
Zoek op kleur
Zoek op land
Zoek op herkomstgebied
Zoek op druivenras
Zoek op producent
Zoek op flesinhoud
Snel kiezen
  U winkelt veilig bij ons

Veelgestelde vragen


Bezorgen


Wat zijn de bezorgkosten?

Voor bestellingen vanaf €75,- rekenen wij geen bezorgkosten. Voor bestellingen onder de €75,- rekenen wij €6,95 bezorgkosten. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Tijdens het bestelproces kunt u een gewenste leverdatum aangeven. Wij zullen deze leverdatum altijd hanteren, tenzij wij een product missen dat u besteld heeft. Als dat het geval is, zullen we altijd contact opnemen om een andere leverdatum kort te sluiten. Als u vóór 15:00 uur bestelt, kunt u de bestelling de volgende dag al laten bezorgen (indien u zo wenst). 

Wie bezorgt mijn bestelling?

De bezorging van (online) bestellingen binnen regio Den Haag worden in de meeste gevallen door onze eigen chauffeurs bezorgd. Denk daarbij ook aan Voorburg, Leidschendam, Rijswijk en Wassenaar. Daarbuiten wordt gebruik gemaakt van de PostNL pakketdienst voor de bezorging van uw bestelling(en). In gevallen van bovengemiddelde drukte of voorraadbeperkingen, kan het voorkomen dat ook voor bezorging in regio Den Haag e.o. gebruik wordt gemaakt van een pakketdienst. Denk hierbij bijvoorbeeld aan wijnen die wij wel online aanbieden, maar niet fysiek in een van onze winkels: deze wijnen worden standaard door PostNL bij u afgeleverd. 

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in één keer bezorgd?

Wanneer u iets bestelt, wordt de bestelling standaard in één keer verzonden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer de bestelling bezorgd wordt. Wij zullen u hier altijd van op de hoogte brengen. Ook kan er, indien u de bestelling eerder nodig heeft dan de vroegst mogelijk levertijd, een alternatief worden kortgesloten om de wijnen toch op tijd bij u te leveren.

Indien een bepaald product een langere levertijd heeft dan verwacht is het mogelijk om de bestelling in gedeeltes te laten bezorgen. Neem in dit geval contact met ons op. In de verzenddozen die wij gebruiken voor de leveringen die door PostNL worden afgehandeld passen maximaal 12 flessen. Dit betekent dat u bij bestellingen van 13 flessen of meer minimaal twee aparte pakketten zal ontvangen wanneer deze bestelling door PostNL wordt geleverd. 

Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?

Het is mogelijk om een bestelling buiten Nederland te laten bezorgen. Bezorging geschiedt in dit geval via de buitenlandservice van PostNL. U kunt tijdens het bestelproces kiezen tussen Nederland of België; mocht u de bestelling in een ander land willen laten leveren, vragen wij u contact op te nemen met info@mariuswijn.nl of +3170 3633 100. De verzendkosten hangen in dit geval af van het land van bestemming, de hoeveelheid flessen en de gezamenlijke waarde van uw bestelling.

Even geduld a.u.b.