Assortiment
1. Zoek het artikel dat u wilt kopen.
2. Selecteer het gewenste aantal van dit product en klik op 'In winkelwagen'.
3. Nu verschijnt een pop-up venster met twee opties:
a) 'Verder winkelen': kies hiervoor als u nog een/enkele product(en) toe wilt voegen aan uw bestelling.
b) 'Direct bestellen': kies hiervoor als u bent uitgewinkeld en wil bestellen.
4. Klaar met winkelen? Klik op de knop 'Winkelwagen' rechtsbovenin uw scherm.
5. Heeft u een kortingscode? Vul die dan rechtsonder in.
6. Betreft het een cadeau voor iemand? Klik dan op de knop 'Cadeauverpakking' en selecteer een optie.
7. Klik op 'Ik ga bestellen'.
8. Check of bezorg- en factuuradres juist zijn ingevuld en klik daarna op 'Doorgaan'.
9. Kies een voorkeursdatum voor uw levering. Bestelt u vóór 15:00 uur? Dan kunnen wij de dag erna leveren!
10. Mogen wij de bestelling bij de buren achterlaten als we u niet thuis aantreffen? Vink dan het vakje onder de leverdatum aan.
11. Liever ophalen in onze winkel? Selecteer dan 'Zelf ophalen in de winkel'. Wij gaan standaard uit van onze winkel in de Piet Heinstraat 91 Den Haag. Onze winkelcollega's zullen u bellen en/of mailen zodra de wijnen voor u klaar staan!
12. Wilt u de wijnen naar een PostNL-punt laten versturen? Selecteer dan 'Ophalen bij PostNL-ophaalpunt' en selecteer een ophaalpunt bij u in de buurt.
13. Klik op 'Doorgaan'.
14. Kies een betaalwijze. Kiest u voor 'Factuur voor levering'? Dan sturen wij u eerst de factuur toe alvorens wij de bestelling verzenden. Wij verwachten dan ook dat u de factuur eerst voldoet, voordat u de bestelling geleverd krijgt.
15. Klik op 'Doorgaan'.
16. In het volgende scherm ziet u alle gegevens nog een keer op een rijtje. U kunt hier nog twee dingen toevoegen:
a) een opmerking (bijvoorbeeld extra leverinstructies of een gewenste aflevertijd waar wij rekening mee kunnen houden.
b) een persoonlijke boodschap voor het geval uw bestelling als cadeau is bedoeld voor een derde partij.
17. Vink het vakje onder 'Leeftijdscheck' aan om zo aan te geven dat u ouder dan 18 jaar bent.
18. Klik op 'Afrekenen met *uw gekozen betaalwijze*'.
19. Na uw betaling wordt de bestelling bezorgd op uw gekozen locatie, op uw gekozen leverdatum.
Op de pagina Retourneren vindt u alle informatie om een product te retourneren.
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Bellen naar 070 3633 100 is de snelste manier om de bestelling te annuleren. Mochten wij niet opnemen (bijvoorbeeld buiten onze kantoortijden of als wij al in gesprek zijn), mail dan naar info@mariuswijn.nl met de aanvraag tot annulering.
Annuleert u de bestelling nadat deze aan u verzonden is met PostNL, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Wijnwinkel Marius reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
Heeft u een vraag of een klacht over één van onze producten? Dan kunt u contact met ons opnemen via +3170 3633100 of info@mariuswijn.nl.
Vermeld uw persoonsgegevens, besteldatum, bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen twee werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
Voordelen eigen account